2013年9月18日 星期三

Pureology Precious Oil

Pureology – Precious Oil



茶妹妹係英國帶回來的手信之一~

Pureology Precious Oil標榜成份係提取自植物的珍貴成份,不含任何動物提取成份(聽落有點怪怪的, 市面上其他產品有嗎?) 是專為漂染後頭髮作修護. 可以用於乾或濕髮上, 茶過肩長髮都只需兩泵, 大約一元硬幣既份量就已經足夠

雖然叫Oil, 但實質一點都不油膩,有點偏向水狀的,而且氣味非常香!帶有點點清新椰子的香味. 茶起初幾次用完, 茶妹妹都會問你查咩咁香既?!”. 放心, 佢既椰子味唔係甜到膩, 會惹蟻那種, 是清新的.

由於茶既頭髮又幼又經過多次染燙,雖然間中都有做下修護, 而且每次洗完頭都有用山茶花護髮油既習慣, 但依然經常有開差同折斷既情況(可能平日唔做修護就仲差過而家), 而且有時會比較鬆散.

試用呢支Pureology Precious Oil之後,頭髮變得更加soft同貼服, 而且少左打結既情況. 係未做到護色茶就唔肯定, 因為始終唔係做左漂染淺色, 唔存在明顯脫色既考量. 但係用左佢之後既柔順同貼服既感覺, 茶同妹妹都好滿意!~




樽身標明"Guaranteed only when sold in fine salons",未知香港是否有售,可能市面比較不常見到.

Cha’s Blog:

The Ztyle

3 則留言: