2013年9月16日 星期一

BIO-SUN 防曬霜 SPF40

BIO-SUN 防曬霜 SPF40



BIO-SUN一支有50ml,能全面阻隔UVAUVB,保護肌膚免因受紫外線侵害而老化。防護指數達SPF40,足夠在戶外為肌膚提供保護長達10小時。除防曬外,BIO-SUN還能夠淡化色斑及為肌膚持久保濕。

特別係用在美白療程後,能夠有效地抑制黑色素形成。適合各種皮膚每天任何時候使用,就算用於化妝前亦不會影響上妝。

而日常用的話, 因為佢有美白保濕功能,皮膚會變得嫩白, 膚色亦比較均混而且佢質地清爽, 唔會查完一陣就覺得油淋淋。


朋友曾經係去北京同西安旅行時用佢作面部防曬保護, 結果膊頭同面彷彿相差兩度色, 膊頭比面要黑得多。即係話佢防曬力真係有返咁上下!


如想知道邊度有得買, 歡迎 Email Cha: chatrytry@gmail.com


Whitening美白 Hydrating補濕 Moisturizing 滋潤 SPF Sunscreen Sunblock 防曬 Sensitive Skin敏感 

3 則留言: