2013年9月30日 星期一

Payot Elixir D'eau 保濕鎖水精華

Payot Elixir D'eau 保濕鎖水精華

圖為Salon Size 50ml, 市面比較少買到, 一般都是30ml裝


主要功效:
增強保濕能力,能令肌膚再生,減退過早出現的細紋。神奇的精華液既豐潤且質感柔滑,為皮膚提供滋潤同時帶來持久舒適的感覺。

紅色水狀既Patoy水份精華, 含燕麥精華, 有效於為皮膚鎖水。而且質地水潤輕盈, 滲透力很強, 塗上面後很快就被吸收了! 不會有一絲既黏稠感。 而且PAYOT產品都以礦物質作成份,不易引起敏感。即管係轉天氣, 皮膚容易敏感既時候, 都可以有效舒緩皮膚既繃緊感覺。可於早晚於塗面霜前用, 更可按個人喜愛單獨使用。


Cha覺得呢支Payot Elixir D'eau 保濕鎖水精華會好適合唔喜歡揸太多野上面, 或好怕太厚重感覺護膚品既朋友使用。

如想知道邊度有得買, 歡迎 Email Cha: chatrytry@gmail.com

Hydrating補濕 Moisturizing 滋潤 深層補濕 Sensitive Skin敏感 袪紋


沒有留言:

張貼留言