2013年9月13日 星期五

Landniss Acne Lotion 德國藍莉詩海膽粉刺水

為左K.O. Cha一直以黎好唔順眼既毛孔問題, Cha係大約2年前就買左 Landniss Acne Lotion 藍莉詩海膽粉刺水黎試下.

藍莉詩粉刺水 新包裝 70ml

藍莉詩粉刺水 舊包裝 60ml


佢主要作用係平衡同分解底層油脂,所以可以去黑頭, 粉刺, 而佢仲有消炎既作用出暗瘡時我會用佢黎急救一下.

新裝一支70ML, 睇落好似好少咁 (都多過之前60ml, 舊裝仲要玻璃裝好重), 不過因為每次只要用2-3, 所以一支都可以用半年以上, 好襟用下. 用既時候倒2-3滴加落平日用開既爽膚水度, 全面拍上, 又或者用係局部地方都得. Cha主要係鼻同鼻翼兩側既毛孔比較粗大. 所以多數就只用係局部地方, 即係T字位同有出暗瘡既位置.

起初用既2星期都未覺有咩明顯變化, 可能因為我D黑頭真係太太太實(因為以前次次出去針清都比人咁樣Comment). 2星期後, 開始覺得D黑頭無咁實, 用左3個幾4星期已經可以比較輕鬆咁整甩佢地. 而家用左年幾2, 好多時又懶唔係日日都用, 唔可以誇張到話零毛孔, 但至少眼見D毛孔無被黑頭白頭撐實晒, 而且針清時都好易清, 輕輕地襟就得, 無比人話", D黑頭好實喎", 針清時都無咁痛.

至於用係有暗瘡既地方, 針對大粒又實既暗瘡我會直接點D粉刺水落粒瘡度咁樣可以快D催谷佢出黎, 加快佢謝 . 亦減少同一個位因為未清底而反覆地出瘡.


粉刺水係我少數用得晒見到底, 而又會買完再買keep住看門口既護膚品之一. 我仲買埋比妹妹等佢用黎急救佢既痘痘~真係好值得推介~

如想知道邊度有得買, 歡迎 Email Cha: chatrytry@gmail.com


Pore Refining收毛孔 Acne 暗瘡 Acne去痘 去印 Pimple粉刺


3 則留言: