2013年9月26日 星期四

Payot Cleansing and Anti-Bacterial Gel 抗菌潔膚啫喱


再次都係Payot既產品!! 第一次用呢Payot Cleansing and Anti-Bacterial Gel其實已經係一年幾前既事. 今次再次重投佢既懷抱!


Payot Cleansing and Anti-Bacterial Gel 抗菌潔膚啫喱 (200ml)

主要功效:

有效清爽和緊緻肌膚,沖洗後仍保留有一層柔軟保護膜。為皮膚提供有效清潔肌膚的同時而不

會枯乾水份至有乾涸感 .


作為一支日常清潔用途既潔膚啫喱對於茶喜歡洗面後既舒爽感覺,佢盡對稱職! 呢支抗菌潔膚啫喱可以卸去一般既防晒同淡妝有時茶偷懶係化左淡妝或只用防晒既日子, 就只會用佢黎清潔面部皮膚!

潔膚啫喱不算可以起大量泡沫, 所以過水很方便, 用後又不會感覺很乾, 亦不似一般洗面啫喱洗完之後"猛猛緊".而且味道自然不攻.

如想知道邊度有得買, 歡迎 Email Cha: chatrytry@gmail.com


Hydrating補濕 Cleansing 清潔 Acne 暗瘡

Cha’s Blog:



1 則留言: